Juliaplutt

Hej allihopa! :)

Om ni ser mig på panfu och jag inte svarar på era frågor och ni undrar varför, så har jag det fönstret i kanten för att jag gör något annat! 
                                                                                                                                                                        
Men jag har träffat ett speciellt fans nämligen Juliaplutt!
Det är så kul för varje gång jag träffar henne så säger hon:

Det är så kul att höra det så tack Juliaplutt!!
//Kabbi




Kommentarer
Postat av: Juliaplutt

KABBI ÄGER!!!

TACKTACKTACK KABBI!!!



Tack så jättemycket!!!

Tack så hämst mycket!!!

Jag kan inte beskriva hur glad jag är!!!

TACK igen Kabbi!

Ha det bäst Kabbi(alla andra också)//Juliaplutt

2010-11-26 @ 15:32:30
Postat av: Lisalj

om jag ser dig säger jag "hej kabbi" men nu har jag skrivit två nya in lägg kan du kolla?

//lisalj

2010-11-27 @ 17:03:18
URL: http://lisalj/blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0